Jumaat, September 17, 2010

Kenangan Video Klip:When It's Over-Sugar Ray

Masa aku Sekolah Menengah dulu,aku da sedikit Rebel dalam kepala otak aku ni(macam la Rebel sangat kan..huh!).Rebel ni dalam pemahaman untuk diri aku la ialah kepala otak yang memberontak untuk menonton atau melihat bendabenda yang kuran elok untuk budak-budak bawah 18 tahun yerrr.Selalunya lagu-lgu yang video klipnya kurang senonoh tu la yang paling aku minat..Dekat sekolah aku agak kurang aktif sikit kadang-kadang, tapi bila kat rumah agak aktif..Jangan terkejut abah jugak layan lagu ni dulu..
huhuhuhuhu.Lagu ni mengingatkan aku pada kawan-kawan kat Sekolah Teknik.Tambah-tambah si Anis Zuraidi tu.Tahap pala otak dia macam aku la..Tapi la ni,baru ja dapat anak sulung..
huhuhuhu..
Jangan anak hang terlebih Rebel dari hang sudah la nanti
Kita ayan lagu ni..
Cayalah..



Sekian Video klip kenangan untuk hari ni..
tata..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!