Rabu, September 08, 2010

Budget Lari

Bila raya ja tak kira la hang gaji banyak mana pun mesti budget hang lari punya.Sampai tak boleh nak ligan dah budget tu.Macam aku ni,budget macam-macam la..yang ni dikurangkan..yang tu dikurangkan..Last-lastt budget lari jugak.Heran betoi,bukan takat aku ja,orang lain pun sama jugak la dok buat aduan yang sama.Nak kata aku boros tahun ni tak pulak..Memang teruk,baru awal bulan aku dah pikiaq gaji hujung bulan ni..
Bila la aku nak kaya ni..hahahahha..
Ni nak bayar bil air plak...aduh...
tension gua!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!