Sabtu, September 18, 2010

Kongsi Kasih

Setiap sabtu dan ahad Incik Bachok akan abiskan masa dia tengok bola bila time malam.Kalau dia tengok bola,jangan harap la dapat nak cakap fon atau mesej dengan dia.Kalau cuba-cuba mesej jugak,setiap setengah jam baru dia nak balas mesej.Tu la nasibnya kalau bercinta dengan orang kaki bola tahap Dewa 18.Mesti da masa dia nak spentkan masa dia pada bola..Rasa macam berkongsi kasih ngan bola plak.Sabar jelah Dibah oooiiii..

Tapi takpa la kalau berkongsi kasih ngan bola..kalau dengan perempuan lain..tak sanggup aku..
Selamat tinggal la..


Aku taktau pukul berapa plak aku dapat hubung balik dengan Incik Bachok.
Huhuhuhuhu..

2 ulasan:

chentaMAYA berkata...

wehh. aq xsuke sgt bola. tapi kalo layan menjadi! muehehe

Mrs Poyo berkata...

maya..ang tak suka tgk la jugak..aku kalau tak suka,memang tak tgk langsung..kalau dia ajak aku tgk kat kedai mamak pun aku takmau.baik tido kat umah..huhuhu

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!