Selasa, September 07, 2010

HARI INI DALAM SEJARAH

Bila aku tengok gambar-bambar lama kat bawah ni..memang lawak tak hengat..dengan muka tak bleh blah,semua cukup la..ni gambar raya tahun bila aku pun taktau la..yang pasti Azhan memang tak lahir lagi..Sebenarnya ada banyak lagi gambar aku ngan adik-adik aku masa kecil dulu..satu kotak besar jugak la..mak ngan abah memang suka rakam aksi anak-anak depa..bila besar,kami rakam aksi kami sendiri..kikiki...




Ni mesti kat rumah kami ni..La ni rumah dah diubahsuai..memang lain gila..kikiki



Aku rasa ni kat kampung abah aku kat baling..kereta kat blakang tu tak silap aku jenis Mazda,RA 57777..Ni pun time raya ni..


Gambar kat bawah ni..kami terbaru kami 3 beradik..









Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!