Rabu, September 22, 2010

HANG ADA DUIT KA?

Tadi sedang aku layari internet tanpa gangguan alam dalam bilk.Tiba-tiba adik aku si Mirul masuk bilik secara tiba-tiba tak ketuk pintu.Nasib baik aku tengok video nasyidkalau tengok video lucah,mana aku nak letak muka aku?

Dia baring sebelah aku sambil buat muka sedih.Aku tau dah,kalau buat muka sedih mesti ada masalah duit.

"Kaklog,hang punya duit masuk dak lagi?"soal dia sambil dia tengok video yang aku tengok kat laptop.

"Esok duit akak masuk la..awatnya dok tanya duit aku?"


"Kak,esok hang bayar bil aku sat.Kena blok la..tension betoi la.."Dia jawab ngan muka sedih..Aku agak dah,memang masalah duit.Bergayut sakan,bil tinggi melompat plak.

"Esok aku bayar kat hang la.."aku awab sambil tak tengok muka dia.

"Baguih la lagu tu,nanti duit aku masuk,aku trafer kat ka bank hang"kata adik aku lalu keluar dari bilik..
Ceh,yang bulan-bulan lepas pun hang tak bayar lagi,janji nak bayar yang ni.Nasib baik aku kakak yang baik hati dan pennyayang.
hohoho..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!