Ahad, September 26, 2010

BADAN MACAM AKU..???CISSS!

"Manusia pi mana abis?"Soal Abah aku.

"Mana Ziah tau..semua dah mati kot..macam dalam Terminator tu.."

"Terminator tu,robot jahat mak..ni robot baik.."Mirul plak buka mulut.

"La ni mana manusia pi?"Abah tanya lagi.


"Manusia konon-kononnya malas mak,depa malas buat apa pun.Kerja pun takmau.Jadi depa guna khidmat Surrogates ni.Jadi depa boleh duk rumah saja sambil besarkan badan macam badan Kaklong"Adik aku Mirul bagi penerangan.


Tapi kenapa kau babitkan aku bahlol.....???!!
huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!