Ahad, September 19, 2010

MIMPI!! MAI LA SINI!

Semalam,impian aku nak bermimpi tinggal mimpi saja bila aku tak bermimpi langsung.Mananya tak mimpi kalau elok saja aku nak lelapkan mata aku,tibtiba aku rasa nak terkencing.Jadi aku pun pi la kencing.Bila dah kencing mesti la kita cuci mana yang patut.Bila dah cuci mana yang patut,aku pun cuci la kaki aku.Alamak,bab kata orang tua,cuci kaki sebelum tidur,takdak mimpi apa-apa.Maka itu yang terjadi kat aku..
huhuhuhuhu...
Sedeynya..ni nak tidur ni..kena layan Ice Age bagi perabih,mana tau aku mimpi masuk zaman ais plak ka...ataupun zaman 10 000 BC ka..haaaaa.baru sempai!!
cayalah!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!