Rabu, September 15, 2010

Kenangan Video Klip:Rem-Imitation Of Life

Dalam sekitar tahun 1998 hingga 2002 aku dok sekolah dekat Ipoh,Perak.Masa tu pengaruh muzik barat dah menular dengan jayanya dalam kepala otak aku ni.Masa tu abah tak pasang lagi Astro kat rumah.Maknanya masih takdak lagi MTV kat rumah aku.Kalau yang sebaya aku mesti tau masa tu TV7 ada menayangkan klip video barat mahupun tempatan dari pukul 9pagi pagi sampai pukul 12tgahari.Oleh sebab masa zaman tu aku bersekolah sesi petang,pagi-pagi ja aku dah buka TV7 sebab nak dengar lagu-lagu kat Tv tu sambil tolong-tolong mak kat dapursebelum nak pi sekolah..
Antara lagu yang aku ingat yang video dia menarik sekali ialah..





Banyak lagi video klip yang unik dan menarik yang aku rasa akan aku cerita kat blog ni bila-bila da masa nanti yerr

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!