Rabu, September 08, 2010

BELUM RAYA..DAH DAPAT DUIT RAYA..

Sila baca cerita ini dengan gaya orang India cakap melayu..


Tadi.. masa saya buat itu kerja..,tiba-tiba itu unit Main Cable punya geng ada panggil nama saya..saya manyak heran la apasal itu otai Mr Raja kasi panggil nama saya.

"Kici...(saya badan besar la..ayoyoyo..)..U cuti kan esok?Mr Raja tanya sama saya.

"Mestila Mr Raja..esok mau kimas-kimas rumah..u datang la saya punya rumah..manyak best punya makan la saya buat"

"Owh..itu macam ka?Misti-misti saya datang u punya rumah..Tapi itu hari saya ada kirja la..saya takbleh cuti la..."Mr.Raja kasi buat itu muka sedey juga..

"Takpala Mr Raja..U tarak datang raya first,u datang la lain hari pulak..tarak isah punya..."Saya pun kasi dia punya hati ada sidikit sedap la..

"Takpa kici..nah ini sya kasi u..mana tau saya tarak datang u punya rumah"Mr rAJA ada hulur satu sampul raya jugak..saya banyak terkujut...Itu Mr Raja kasi saya duit raya jugak..Ayoyoyo very touching my heart jugak la..


"Tima kasey la Mr Raja..saya banyak suka la..ammak..!"Saya cakap sambil kasi satu geleng kapla..

hahahahaha..
Banyak suka la..belum raya sudah dapat duit raya..
hihihi..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!