Khamis, September 23, 2010

BIL TELEFON OH BIL TELEFON

Kenapa ek bil telefon aku tiap-tiap bulan lagi tinggi dari Incik Bachok?
Selalunya bil aku sampai beratus ringgit berbanding Incik Bachok yang tak sampai seratus pun.Contohnya bil aku untuk bulan ogos:

Untuk no aku 017-....... =RM173.21(Tu pun dah tolak RM50 untuk plan yang aku guna)
Untuk no Incik Bachok 012-....... =Rm95.73(dah ditolak RM30 untuk talian Family plan dibawah no aku)


Ni untuk bulan September plak:

Untuk no aku 017-....... = RM197.83(Dah tolak RM50 untuk plan yang aku guna)
Untuk no Incik Bachok 012-....... = RM72.75(Dah tolak RM30.Sama kes seperti diatas)


Awat la bil aku ni tak turun-turun lagi..sebelum kapel ngan Incik Bachok lagi teruk.Sampai RM400 bil aku.Tension betul.
huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!