Rabu, September 01, 2010

Setelah sekian lama...

Ni yang aku berasa syok dan suka hati yang penting aku happy ni..stelah menghadapi masalah kenaikan badan yang agak serius sampai 7kg selama tujuh bulan aku stat keja kat TM akhirnya berat badan aku turun jugak dengan kadar yang lemah..3kg ja..xpala..sekurangnya turun jugak dari tak turun langsung kan..
Dan..muka aku yang jadi beruam berbintik-bintik kusam ja warna tiba-tiba dengan sekelip mata ting! jadi elok balik,muka pun berseri-seri(macam iklan Tv plak).Lagi syok bila kawan seopis aku dah mula tegur perubahan muka aku..

"Haa...jadi yang asal balik.."
eeeiiiii..syok gila!pungok aku yang besar ni bertambah-tambah la besaq kalah Jlo yang amat dengan pujian itu..Cewaaaahh!

Rahsianya?haaa..sebab bulan puasa la...kalau tak orang tak panggil la Bulan puasa bulan Keberkatan..hihihihi..

Yieeeeehaaaaa!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!