Isnin, September 20, 2010

UNTUK LAP HINGUS LA..

Aku tengok mak ke hulu ke hilir seolah-seolah mencari sesuatu.Tapi seolah-olah tak jumpa.Jadi mak masuk dalam bilik Aloyah kuih lapis.Aloyah yang tengah study kat atas katil tak pedulikan mak.Tiba-tiba mak ambil tuala kecil yang bersepuk atas katil Aloyah lalu diciumnya tuala kecil tu.

"Hmmm..ni tuala baru ni.Mak nak bawa pi kedai la"kata mak setelah dia mencium tuala tu.Kemudian diciumnya semula.Aloyah yang melihat aksi mak tergaman.

"Eh,mak! mak nak bawa tuala tu pi mana?"Soal Aloyah bila dia melihat mak mahu keluar dari biliknya.

"Mak nak bawa tuala ni pi kedai esok"Jawab mak.

"Tak boleh mak"Aloyah cuba mengambil tuala tu dari mak tapi tak boleh la plak.

"Mak,dah dua hari Aloyah guna tuala tu lap hingus Aloyah,mak nak bawa pi kedai plak"Aloyah bagi penerangan.

"Cisss!! awat hang tak bagitau awai-awai kat aku???Mangkuk punya budak!!"Marah mak sambil campak tuala kecil tu ke muka Aloyah.

Hahahahahahhahahahahhahahahah!

(Adik aku marah bila aku panggil dia Aloyah..hahahhaah)

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!