Khamis, September 09, 2010

Busynya saya..!!!

Sejak dari awal pagi tadi,sampai la ni..telefon rumah aku tak henti-henti berdering..kejap paklong aku call tanya nak beli ikan ke tak..pasar kat perlis murah,kejap pakngah aku call tanya aku beli berapa banyak mercun sebab dia nak tambah lagi nak pi beli,kejap makjang aku call tanya no pin Incik Bachok sebab dia nak set semula no Pin Incik Bachok sebab kad Bank Islam Incik Bachok tersalah tekan no pin dan dia nak tolong tukar kad baru.Pastu Makngah Kelantan aku pulak call suruh pesan kat tok jangan buat rendang ayam,dia dah buat kejap lagi dia sampai.Pastu paksu pulak call tanya penyapu kat rumah tok letak kat mana.Lepastu makcik aku call tanya pasal inai plak dah..dia bertolak dari KL lambat sikit..

Pastu belah abah aku pun sama naik..Makcik Fina aku call tanya bila nak amik kuih samprit,dia dah buat.Maksu plak call tanya dah amik duit kat Tokwan aku lagi ke tak..
Kemudian berulang-ulang kali orang yang sama call tanya benda lain plak..Dah la abah ngan mak takdak pi market kat Kepala Batas..Tok pun ikut jugak..aku yang dok kat dapur terkocoh-kocoh lari pi kat ruang tamu bila telefon bunyi..Ceq dah la puasa hari ni..Tiap-tiap tahun macam ni...
WAaaaaaaa..........


Dan lagi update tuuu..ni nak sambung balik kerja-kerja kat dapuq ni...huhuhuhu

2 ulasan:

chentaMAYA berkata...

amboi! bz jadi operator la ye!

Mrs Poyo berkata...

chentaMAYA..tau pun..penah ooo..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!