Selasa, September 21, 2010

AKU MASIH PEREMPUAN LA...

Semalam aku mimpi yang aku menjadi seorang lelaki yang gagah lagi hensem yang menjadi kegilaan gadis dalam mimpi aku.Incik Bachok pulak jadi seorang gadis yang comel bermuka jambu(euuwwwwww!).Kami buat journey mengelilingi Malaysia dengan kancil Mira aku.Berbagai rintangan kami tempuh sepanjang journey kami.Last-last kami kawin..

Bangun ja tidur pagi tadi,aku buka sikit seluar aku.Nasib baik aku perempuan lagi.
Fuhhhhhhhh!


Janganla malam ni mimpi ngarut lagi.Letih!!

3 ulasan:

weengurl berkata...

haha...dasyat lah mimpi awak...pnjangnye journey tu...

Lady Dora berkata...

eh pelik betui mimpi u.. ngeh3.. nak sampai seru la tu..

<3 it

Mrs Poyo berkata...

Ween..

Memang dasat,tambah2 tang muka Incik Bachok diperempuan kan..Ngeri!!
meremang segala bulu..huhu


Lady Dora..
memang pelik.Ceq mmg slalu mimpi peli..mmg pelik betul..huhuhu

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!