Selasa, September 14, 2010

Phone Booth

Macam mana agaknya perasaannya kalau aku tiba-tiba diugut bunuh semasa aku tengoh bergayut dengan seorang lelaki yang tak dikenali kat pondok telefon.Yang tak bestnya laki tu ugut pulak akan buuh aku atau orang yang aku sayang jika aku letak gagang telefon tu dan pergi dari pondok telefon tu..
Mesti kecoh tak hengat kan..



Muka panik Collin Farrel dalam cerita Phone Booth keluaran tahun 2002..
Situasinya sama macam apa yang aku cerita kat atas..

Aku rasa aku dah tengok berpuuh-puluh kali cerita ni..DVD pun da..tapi kan,bila Astro dongga ni tayang kat StarMovie..Aku layan jugak..
Aku cuma minat kat pembunuh dia ja...tu pun tang last baru muncul..Keifer Sutherland..Walaupun dia sebaya dengan abah aku rasanya,tapi aku tetap minat dia..
hehehe..


Apa miss poyo?cuba ulang sekali lagi..!!hang minat aku??...yabedabedu!!!yuhuuu!!! Incik Bachock jangan jeles kat aku yeeerrr..cayalah!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!