Sabtu, September 18, 2010

Selamat datang...

Jeng..jeng..jeng..
Incik Bachok mai umah tadi.Dia mai dengan kawan dia dari kelate jugak dowh..satu tempat kerja ngan dia..
Elok-elok dia sampai,nasi beriani yang aku masak pun siap..ngan gulai dalca sekali.
Dia makan sekali ngan abah dan adik-adik lelaki aku.
Menambah lagi tau..
Tau pun sedap..
Sebelum makan dok ejek-ejek cakap tah-tah tak sedap macam kat kedai nasi beriani.
La ni..tengok..makan sakan...
Dan-dan puji..
hahahhahahah..
Incik Bachok da satu perangai suka ejek apa yang kita masak sebelum dia makan,konon-konon tak sedap.Geram aku!!

Ni banyak lagi aku nak masak kat dia ni..
dulu dah masak rendang ayam,masak lemak ketam,masak merah ayam,Char koew teow,bihun sup..nasi daging,nasi ayam..nasi goreng semua dia dah rasa..
Aku rasa lama-lama dia jadi gemuk dah..
hahahhahahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!