Isnin, September 20, 2010

Pensil dulu,pensil la..

"Berapa harga pensil sebatang?"Soal aku pada adik bungsu aku,Azhan sebaik saja dia masuk dalam kereta setelah selesai membeli alatan menulis sebagai persedianya nak menajawb UPSR esok.

"5 kupang ja.kalau kat sekolah 6 kupang sampai lapan kupang"jawab adik aku sambil dok belek-belek pensil yang dibelinya.

"Mak aiiihhh"awat mahai sangat.Macam tak percaya plak.masa aku sekolah rendah dulu harga pensil 2B dua kupang ja.Tak puas hati betoi la.

"Ala..kaklong zaman kundur..Azhan zaman multimedia superkoridor.sebab tu pensil mahai sikit"jawab adik aku sambil korek hidung.

Cehhhh!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!