Rabu, September 01, 2010

Sekian untuk hari ini

Nak tidoq dah aihhh..harap-harap malam ni aku mimpi yang lebih mencabar dari mimpi semalam..
mimpi panjat pokok nyok ka..
mimpi tangkap ikan ka..
mimpi buat kuih ka..
mimpi berenang ka..
mimpi nak kah... ka...
hihihi..

baru best dan menjana minda dari mimpi mengarut bagai ni kan..
aku pun tension jugak mimpi berlari sana sini..lawan sana sani..
sedar-sedar je rasa letih..
macam la aku kahwin dah..
hahahahahhahaha

Sebelum aku merapu meraban lagi teruk..baik aku pi tidoq dulu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!