Selasa, September 21, 2010

KADANG KALA AKU PUN ADA KEINSAFAN DALAM DIRI

Cerita masa bulan Ramadhan yang paling best sekali aku tengok mestila cerita SyurgaMu Ramadhan kat TV3.Menagis tau tengok cerita ni.Tak rock langsung.Hilang kegangteran aku.

Tadi aku dengar lagu ni kat hanset Mirul.Terus aku teringat balik cerita dia.Kalau la TV3 tayang balik cerita ni bulan puasa tahun depan,memang aku layan la..
Dengar lagu dia pun sedih..
Sob..Sob..Sob..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!