Isnin, September 27, 2010

MARAH TAHAP NAGA MAGIKA DAH NI..CUMA TAK BUAT MUKA ANGKER MACAM M.NASIR JA NI

Hari betul-betul takdak mood nak menulis.Jarang betul bila aku takdak mood macam ni.Selalu aku ni paling ceria tiap-tiap hari.Mai masalah apa pun,relex ja atasi masalah tu umpama air terjun yang mengalir deras tanpa gangguan.Tapi hari bila dah macam perang Dunia ke 3 aku rasa macam aku nak beli sebuah kereta kebal jenis Leopard 2A6 yang Switzerland punya tentera pakai lepas tu bedil ja senang hancur semua,tak sakit hati..Aku geram betul la..geram tahap pendekar Hikayat Pedang Setiawan,tak pun Tahap Jengking Merah dah ni..Tak pun tahap Hikayat Pendekar Kembar.

Huiiii..memang marah la..sampai la tak puas hati..minta maaf pun rasa tak puas hati jugak sampai bila-bila sampai beranak pinak bercucu cicit piut.
Macam-macam isu timbul memang geram betul la....

Kadang-kadang menyesal gak tak sambung belajar Taekwando aku tu..tapi kalau melawan takut tahap derhaka pulak walaupun kategori ni tidak di labelkan tahap derhaka pun.
Macam-macam aku rasa dalam hati aku ni.Aku kalau mood ok takpa..kalau mood marah menyerang seminggu pun tak habis.Baru tau yang orang jenis tak marah macam aku ni atau jenis jarang nak marah ni,jenis pikir dulu sebelum marah kalau dah marah aku rasa kereta kancil MIRA aku pun tak dapat nak pujuk aku...(Aku buat lawak ka?)

Huuiiii..nasib baik aku jaga etika sebagai seorang penulis,kalau tak macam-macam keluar kang jadi perempuan takdak adab pulak.

Huii..geramnya...dia pikir dia ja betul,kita kata semua salah..huuuiii..nak kita ikut ja kata-kata dia betul,kita ja buat salah..Nindia aku bawa keluar satu-satu kesalahan,nak ambik...hhaaaaa...
huii..geram betul la..kang almari dokumen kat depan aku ni tumbang kang kalau aku penerajang..heeeiii....

Geraaammmm!!!!!
Dok bayang bagi tembakkan pakai AK-47 sembunyi dalam air ja ni..huiiiii..
Taktau la nak digambarkan betapa marahnya aku ni..haaa....rasa panas ja muka ni...
Heiiii....!!

Huuuiiii....marah ni marah ni..
pegang aku..pegang aku..
huiii.....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!