Jumaat, September 17, 2010

'BOTOX'

Incik Bachok adan tanya pada aku,berbalaoi ka aku nak cat balik Kancil Mira aku tu..
Ofcoz la berbaloi..dah bertaun Cik Mira tu(kancil aku la..)tinggal ngan aku.Dari aku study kat Politeknik sampai la aku kerja aku dok perah keringat minyak dia.
Dari dia cantik belia umpama Jennifer Lopez sampai dah kerepot macam Mak Mah jangan pandang belakang.
Awat pulak tak berbaloi.Dia pun nak merasa jugak suntikan botox kan..ingat artis ja boleh?Apada..Issshh,tak sabar aih nak wat pembedahan plastik kat dia ni..
Mesti glamor you..
hahahahhaha..

2 ulasan:

chentaMAYA berkata...

haha. selamat berwajah baru ye cik kancil! jee~

Mrs Poyo berkata...

Maya..jgn jadi Myvi sudah..hahahahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!