Selasa, September 21, 2010

BILA MASA PULAK DUIT SEPULUH JADI SERINGGIT

Selepas ja semua selesai makan ,masing-masing dok nampak kerja yang menimbun kat opis.Jadi kami pun pi la beratuq panjang kat kuanter nak bayar makanan masing-masing.Takdak sapa yang nak offer nak belanja.Masinng-masing makan,masing-masing bayaq.Maklumlah..poket dah tenat.Nak dekat hujun bulan.

Sampai ja giliran aku,aku pun tanya akak kaunter.

"Mee bandung dengan ayaq teh o ais bropa?"

Akak kaunter pun jawab.

"lima ringgit ja dik oiii.."


Aku dengan aksyennya ditambah dengan gaya mutu dan keunggulan terus amik duit kat dalam salah satu kocek kecik kat handbag aku terus kasi kat akak tu tanpa tengok dah duit tu.

"Ehhhhh!"akak tu berbunyi.

Aku pun eh jugak bila aku tengok duit yang aku hulur tu duit seringgit.
Untuk cover malu,aku pun berkata.

"La bila masa pulak duit sepuluh ringgit ni boleh bertukar jadi seringgit.Magic betoi kan kak?"Diringi ketawa dari jin mana tah.

Huhuhuhuhuhu...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!