Selasa, September 07, 2010

BERCUTI

Aku baru ja balik dari berbuka dengan Incik Bachok..Lepas ja berbuka aku terus tolong hantar dia kat Jetty Butterworth sebab malam ni jugak dia bertolak balik ke Kelantan.Maknanya esok Incik Bachok cuti la..Wah..sedih jugak la tadi masa bersalam dengan Incik Bachok tadi...hahahahahahaha..
Emooo gila malam ni.padahal Incik Bachok bukan nak balik keluar negara pun..takat balik kampung je pun..

Esok,aku still kerja lagi..alamak..ramai orang dah cuti,aku keja lagi..tapi takpa,aku cuti sampai 20hb..jangan jeles..hahahahaha...


P/S : Aku nak ucap hari raya masa malam raya..baru ada rasa semangat kerayaan sikit..kikiki

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!