Ahad, September 26, 2010

TUDUNG

"Baju mana cantik?yang biru ka yang merah ni?"


"Biru la cantik sayang oiiii.."

"Tu ka?kalau macam tu amik kaler biru la.."

"Esok kita nak keluar lagi..I nak sayang pakai baju ni.."

"Loh..takkan nak pakai esok jugak kot?"

"Awatnya?tak boleh ka?

"Tapi sayang takdak tudung yang sesuai ngan baju ni.."

"Pakai la tudung mana pun..sama jugak.."

"Takmau!! nak cari tudung lain jugak.."

"Nak beli tudung ni bila?"

"La jugak!!"

"Orang perempuan ni gila betul la..."


"Huhuhuhuhuhuhu"

2 ulasan:

Ainieynoky berkata...

lelaki lagi gila, murung sehari gara2 manchester united kalah. haha

Amira Amair The Poyos berkata...

kalau liverpool kalah..merajuk trus..hahahahahha..macam la liverpol awek dia..hahahahah

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!