Rabu, September 22, 2010

KENANGAN VIDEO KLIP:AQUA-WE BELONG TO THE SEA

Masa aku tingkatn satu dulu,aku sekolah sesi petang.Sebelum aku pi sekolah,aku akan iron baju aku dulu.Sambil aku iron baju,selalunya aku akan iron sambil tengok TV7.Kan masa tahun tu pagi-pagi TV7 ada buat tayangan video klip dari pagi sampai pukul 12 tghari.Satu hari masa tengah best mengairon baju,tiba-tiba muncul la satu video lagu yang buat aku terpana sat.Ye la kan,dah lama aku tak dengar lagu-lagu depa,tiba-tiba muncul balik dengan lagu baru.Punya ralit tengok,sampai baju aku terbakar siot,waaaaa....
Lagu ni punya pasaila..



Mak aku berleter punya la lama.Balik sekolah,elok-elok ja masuk kat pintu rumah,mak aku berleter lagi..
Nasib baik la setiap tahun mak aku buat tiga pasang baju sekolah.Dah memang tau anak dia ganas lagi cemerkap.Semua baju sekolah anak-anak dia pernah terbakar dek iron baju.
huhuhuhu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!