Sabtu, September 04, 2010

Lain tempat lain kejadiannya..

Aku rasa pelik bila Incik Bachok bagitau aku takdak pernah pun budak-budak datang beraya kat rumah dia..memang pelik sebab kat rumah aku punya ramai budak datang rasa sampai jenuh nak berhidang air sirap..paling mahal cikit air Ribena..kalau tetamu VVIP(ehehehe..kaum kerabat la tu..)baru kasi air gas...
Tapi benda-benda macam ni mesti berlaku kat mana-mana kan..
Aku suka la kalau budak-budak datang berasa rumah aku..baru happening...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!