Ahad, Februari 06, 2011

BERMADU DENGAN TORRES

Semua orang tau Incik Bachok kaki bola...mkan bola..tido bola...minum pun ingat bola..Tuala mandi bola...kasut bola..baju bola..cawan bola...semua bola la..Samapi aku pernah kata kat dia,nanti kawin aku rebus bola kasi dia makan..dia rela jugak..asalkan jangan halang hubungan baik dia dengan bola..Masyaallah...



Nasib baik gila bola...jadi aku rela dalam tak rela la..kalau gila perempuan,naya..aku cabut dulu..

Tapi hari ni.Incik Bachok sanggup tak pi kerja semata-mata nak tengok Liverpool lawan pukul 12 malam nanti..

Haiyaaa!!!!



Geramnya!!!


Hahahahhaha..lu takbleh kalahkan gua..Incik Bachok sayang gua lagi..hahahhahah

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!