Isnin, Februari 28, 2011

DIRA ABU ZAHAR BIBIK AKU

Tadi aku aku bizi..takdan aku nak cerita hal mimpi aku semalam..





Semalam aku mimpi,aku dah kawin siap ada anak seorang lagi.Tapi aku tak pasti laki ka perempuan.Watak yang jadi laki aku dalam mimpi tu pun tak wujud..Yang aku tau,aku dah ada anak dan aku rasa dalam mimpi tu aku mybe dah naik pangkat kot sebab aku dah naik keta jenis MPV...Cayalah..yang pasti aku naik Hariier(pasal harrier ni aku termimpi sebab petang kelmarin aku naik Harrier kaler putih dengan makcik Fina aku..sampai terpiat-piat dalam mimpi..hahahahha).Oleh sebab hidup aku bizi gila kalah perdana menteri samapi makan nasi pun sambil bawa kereta.Aku amik seorang bibik dari Indonesia yang aku upah untuk jaga anak aku yang seorang ni..



Tapi tu la..Bibik aku yang muka macam Dira Abu Zahar tu(tak ke pelik mimpi aku,bibik aku muka macam Dira Abu Zahar..hahahhaha) macam bibik-bibik yang lain.Malas nak mampus..tahu tengok TV ja...last-last lari dari rumah aku ikut jantan..tinggal anak aku sorang-sorang kat rumah..Tu ja yang aku ingat mimpi aku..lain-lain tak ingat..

Gila macam realiti la mimipi aku..Isshh!



Hang nampak dak kamera video ni??aku hempuk palo mu kang!! suko-suko hati dio ja kata aku ni bibik hang!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!