Sabtu, Februari 12, 2011

AKU KOLOT SEBAB TAK PERNAH SAMBUT VALENTINE? CIBAI LU!!

Sepanjang aku kapel dengan Incik Bachok..Kami tak pernah sambut Valentine Day..
Aku rasa ramai orang tau sejarah bermulanya Valentine Day ni..
Tapi aku heran la..pasaipa orang masih pertikai fatwa tentang Valentine ni..
Pening la..Dan aku menyampah bila orang persoal aku pasaipa aku tak pernah sambut Valentine..Rugi..

Apa yang rugi?
Daripada kita sambut hari kematian seorang paderi kristian..
Baik kita sambut hari Kelahiran Nabi kita..

Iskkk..aku tak paham betoi la...
Sekarang ni negara-negara arab dah bangkit bersatu..
paham-paham la maksud dia apa kan..
Kalau tak paham jugak..
Memang mangkuk ayun la..tak layak untuk mengaku islam..
Aku yang agak cetek agama ni pun tau apa maksud dia..


Maaf sebab aku kasar sikit..
Tapi aku bengang ni..
Ada orang kata aku kolot sebab tak pernah sambut Valentine Day..

Cibai lu!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!