Selasa, Februari 15, 2011

PENGANTIN UNTUK DIJUAL

Sekarang ni aku minat pulak la dok tengok drama bersiri Pengantin Untuk Dijual kat Astro Box Office.Drama ni sebenarnya macam drama melayu lain la..Orang kaya..koporat-koporat..Keparat-keparat..tapi jalan cerita dia tu buat aku terpaut Kejap.

Pengantin Untuk Dijual tu pasal Indah lakonan Rita Rudaini yang yang bercinta dengan Shaz Jazlee.Tapi mak dia dan kakak dia yang bernama Kasih(Rosnah Johari dengan Sabrina Ali) memang tak restu hubungan dia dengan pakwe dia tu sebab mak dia ngan kak dia tu mata duitan dan nak cari orang kaya ja bagi kat Indah ni..
Tingkah laku Mak dengan Kasih ni dah macam nak jual Indah ni ja dengan hantaran yang mahal-mahal..
Takutnya...hahhahahhahaahahahha....
Jadi Indah ni ikut ja cakap mak dan kakak dia yang kerek tu.Depa nak jodohkan si Indah ni dengan seorang Dato kaya lagi gatal lakonan Dato Rahim Razali.Dalam masa yang sama,Firdaus(Aqasha) yang merupakan anak Dato gatal ni pun minat jugak kat Indah.Ditambah pulak dengan Fahrin Ahmad..

Ni baru ja episod berapa ni aku tengok..Jadi taktau lagi la macam mana jalan cerita yang seterusnya.Selain kisah Indah ni..ada terselit jugak pasal adik bungsu Indah ni yang bernama Cinta yang berkahwin lari sebab takut dia pun bakal jadi mangsa macam kakak dia dan Kisah rumah tangga Kasih yang berantakan oleh sebab perangai Kasih yang kerek dengan suami dan Mak mentua dia tu..
Huhuhuhu...

Hari-hari aku dok tengok iklan ni ja kat siaran Box Office..hahahhaha..




Konfom lepas ni dia tayang kat Astro Prima plak sebab drama Spa Qistina yang sebelum ni depa tayang kat Box Office depa pi tayang plak kat Prima..Eh?Prima ka Ria taktau..Tapi antara dua tu la...
Macam tu la Astro..Nyampah!



Eleh..nyampah-nyampah pun hang langgan aku jugak sampai beratus..cissss!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!