Sabtu, Februari 05, 2011

BUDAK JEPUN DAN MAFIA

Abah aku,kalau nak tau la..memang gila kurang mesra dengan budak kecik.Kalau budak kecik comel sangat-sangat duduk depan dia pun dia boh layan ja...Dia kalau dengan anak saudara dia baik belah mak mahupun belah dia sendiri memang kurang mesra.Sepupu-Sepupu aku yang kecik-kecik ni pun memang takut dengan abah aku.Padahal abah aku bukan garang pun..lawak nak mampus.Cuma dia kurang mesra dengan kanak-kanak bawah 12 tahun ja..huahuahuahua..



Mybe sebab muka abah aku macam mafia tamil kot..sebab tu depa takut dengan abah aku.Yela..kalau bapak sedara aku yang lain layan anak sedara depa bukan main lagi sampai peluk-peluk cium..abah aku cuma duduk diam tengok tv...tv..tv dan tv sebab abah aku minat tengok tv..kalau budak-budak tu terjatuh depan dia pun sampai menangis bagai nak rak..dia wat tak reti ja dok layan tv..

Aduhh!!



Budak-budak kalau nampak abah aku ja..masyaallah...meraung macam abah aku nak pi dera depa.Gila menangis sampai tak keluaq suara..Misteri gila la..bukan abah aku nak makan depa pun..hahahhahahhaha...Sepanjang aku hidup kat muka dunia ni la..mana-mana budak yang nampak muka abah aku dah menangis..Abah aku buka suara..gelalk-gelak pun depa dah menangis...aduh!!!



Tapi hari ni...satu sejarah da tercipta..Cewaaaahh!!!

Anak bungsu makcik aku yang tinggal kt KL sana adalah satu-satunya budak yang mesra alam dengan abah aku..siap peluk cium abah aku lagi sebelum balik tadi.Sebelum ni pun kami dapat kesan kemesraan yang terjadi antara abah aku dengan dia...



Waahhh!! aku terpegun!!!

hahahhahahahhahha..





Uikk...dashyat!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!