Jumaat, Februari 04, 2011

CEQ LAHIR PADA TAHUN ARNAB..BAIK PUNYERRR!!

Kalau nak tau...Dalam tahun arnab,ada beberapa unsur.Ada 5 unsur arnab iaitu Arnab Air,Arnab Kayu,Arnab Api,Arnab Tanah dan Arnab Logam..

Uiiii...Baru aku tau..Ingatkan kalau tahun arnab..arnab jela..kalau kambing..kambing jela..Rupanya depa bahagi pulak ke 5 unsur pulak dah..Kalau siapa yang lahir pada tahun 1987(tahun aku la tu) akan tergolong dalam Arnab Api(wah..membara gitu..hahaha) dan Siapa yang lahir pada tahun 2011,depa tergolong dalam unsur Arnab Logam.Owh,maknanya depa yang lahir tahun 2011 jadi Ironman lah?hahahhaha...Ada bahan nak mengejek anak sepupu aku ni..anak dia baru ja lahir 2 minggu lepas..hihihi..








Hai..saya Arnab..sapa yang lahir pada tahun saya..memang depa comel-comel blaka..hahahaha







Sikap positif orang yang lahir pada tahun arnab ni ialah depa ni(aku la tu..) adalah seorang yang peka,bijaksana(yela tu..aku tak bijak sangat pun..hahahha),berkelakuan baik(harharhar..masa besaq-besaq ni ja baik kot..masa kecik..masyaallah..semput mak aku..hahaha),senang menerima tetamu,sopan(sopan la sangat..hahahhaha),diplomatik dan berjiwa seni(yang ni aku setuju..untuk diri aku la..orang lain lantak pi la..hahahah).


Sikap negetif orang yang lahir pada tahun arnab ialah tidak tegas(ya betul!!),suka berahsia,mudah tersinggung(sayang..kau tipu-tipu aku lagi..aku sukar nak tersinggung ok..),kompleks(komplek??apa tu?),suka menyendiri(tipu lagi..aku bukan macam tu k...),suka mengumpat(ini sudah lebey...!!),naif,pengecut(tipu lagi) dan mudah terpedaya(itu betul!!).







Arnab..kita pasangan serasi sayang...jangan takut..I tak terlibat dengan black metal yerr..




Orang Cina kan memang seratus peratus percaya pada zodiak ni kan..Jadi depa cakap pasang paling serasi dengan geng arnab ni ialah orang yang lahir pada tahun Khinzir dan kambing manakala pasangan yang paling tidak sesuai atau sepadan dengan geng arnab ni ialah orang yang lahir pada tahun naga,ayam,tikus,lembu,kera dan harimau..



Lupakan keakraban kita sewaktu hang kecik..!! hang bukan bukan pasangan serasi aku!! aku gigit hang!! ngaaappp!!!

Lupa nak gitau..kalau dalam versi Vietnam,lambang arnab diganti dengan lambang kucing..Meoowwww!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!