Ahad, Februari 20, 2011

CUTI-CUTI..TAPI TAK CUTI

Hari ni hari ahad.Semua negeri-negeri yang terdapat kat Malaysia ni bercuti kecuali Kelantan,Terengganu dan Kedah.Apasal plak aku cerita pasal cuti ni..hahahhahhaha...





Hari ni sepatutnya Abah nak bawa mak dan Azhan pi Klinik kat Sungai Petani.Tapi tiba-tiba kontraktor dari Alor Setar pulak datang nak buat kerja.Kedah kan kerja hari ahad.Jadi depa mai la nak buat kerja.Kebetulan projek tu projek abah..Jadi abah panik pagi-pagi buta telefon kawan seopis dia kot-kot sapa-sapa boleh ganti dia ka..Malangnnya..hari ni hari ahad baii..orang off hanset la...huhuhuhu..Jadi aku suruh abah call Daniel(Nama sebenaq dia Azzan,tapi oleh sebab muka dia macam orang putih,abah panggil dia Daniel..hahahaha..Dah la cara berpakaian mai opis dah macam Matthew Bellamy dan geng kumpulan Muse..hahahha)Sebab abah selalu berpartner dengan Daniel,tapi budak Daniel ni pulak tak jawab..Aku syak hari ni Daniel keluaq dating dengan Awek dia..hahahahhahaa...Jadi,takmau dilabel sebagai lelaki yang gila kerja sampai abai anak bini..Abah usung mak dan Azhan sekali pi site..Hahahhahhahahhahaa...



Ok pa fesyen kami ni..teringin la nak jumpa Daniel sebab buat kami Ikon fesyen dia..hahahaha



Hari ni,Incik Bachok kerja..Tapi aku yang hari-hari gerak dia pi kerja terbabas tidoq plak dah..bangun lewat..waaaaaaa....Jadi Incik Bachok lewat pi kerja la hari ni..huhuhuhuhuhuhu....
Incik Bachok dah jadi seorang yang gila kerja sampai pernah satu ketika tu..seminggu deret dia kerja tanpa cuti..huhuhuhuhuhuhu...Walaupun aku rasa macam nak marah dia macam mana mak rasa nak marah kat abah..Tapi aku tak marah pun..hahahahhhahha..Mak pun tak marah abah pun..hahahahhha...Sebab Incik Bachok gila kerja..bukan gila perempuan..hahahaha..kalau dia gila perempuan..peratus untuk aku minta putus adalah tinggi..



Hari aku cuti..Tapi aku harap aku dapat kerja hari ni sebab aku pun suka buat OT.Aku kan gila duit..hahahhahahha..Malangnya aku takdak OT macam abah dan Incik Bachok....
Aku jeles gila nih..Huhhh!!





Sekarang bukan zaman enjoy macam budak sekolah..sekarang zaman kumpul harta..dunia dan akhirat - Incik Bachok,November 2010.

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!