Isnin, Februari 14, 2011

KALAU SAKIT KEPALA..JUMPA LA DOKTOR..KETEGAQ!!

Sebenarnya,aku risau kat Incik Bachok ni..Petang tadi..time aku memandu Viva forever balik dari setelkan kerja aku kat Seberang jaya..aku terima mesej dari Incik Bachok..
Katanya dia sakit kepala sangat-sangat sampai takleh tumpu nak buat kerja.
Sebenarnya Incik Bachok jarang nak sakit kepala berbanding aku yang asyik sakit kepala ja..
hohohoho..Aku dah buat pemeriksaan doktor dan doktor cakap aku ta ada apa-apa..cuma terlampau tumpu pada kerja buat aku sakit kepala..Cisss...!!

Tapi aku marah betoi la kat Incik Bachok ni sebab dia langsung takmau pi klinik buat pemeriksaan.DoK harap kat panadol tu ja..eii..geram la...!!


Balik tadi..Lepas mandi dan makan ubat,Incik Bachok terus tidoq..tah esok macam mana tah..Sebab kadang-kadang sakit kepala dia melarat sampai dua hari..
Adoi la...degil betul la mamat sorang ni..nak jumpa doktor punya payah..tapi bila aku takmau jumpa doktor..bertempik bukan main marah..hahahahhahaha..tang dia??
Huhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!