Ahad, Februari 20, 2011

OH MCFLURRY!! KERANAMU AKU SANGGUP JELAJAH JAUH..

Oleh sebab dalam purse aku cuma ada RM5,jadi aku ambik keputusan nak cucuk duit kat bank Islam sebab duit dalam maybank dah illek....hahahahhahaha....Jadi setelah mengepow Rm10 dari Mirul untuk duit minyak,aku pun pi la Kepala Batas,nak cucuk duit kat Bank Islam..Kat Tasek Gelugoq takdak Bank Islam,lain-lain bank ada la..Apa punya koman la...Aloyah ikut sekali..

Lepas ja aku cucuk duit,aku masuk dalam kereta..Tiba-tiba Aloyah pun cakap..

"Kak long..teringin nak makan Macflurry la..."

Ceh,...budak ni..poket aku dalam keadaan nazak,dia nak makan MacFlurry plak...Jadi aku bagi alasan takmau pi..jauh..Kat kepala batas mana da McD..paling dekat McD yang ada kat Bandar Perda dan Seberang Jaya..Jauh tu..Macam biasa Aloyah buat muka macam dia tu la..Sambil bawa keta..aku terbayangkan kesedapan McFlurry bila dia masuk dalam mulut aku baeekk punyerr..Dah la panas-panas ni..kalau dapat makan McFlurry,mesti menyentap jiwa aku..Tiba-tiba Aloyah cakap lagi..

"Kak Long..jom la kita pi McD..Aloyah belanja..."


Tak sangka Miss Poyo suka makan aku..bangganyaa!!!



Dengar ja dia kata dia nak belanja..aku aku lagi..dari nak masuk simpang ke Tasek Gelugor..terus ja lajak nak ke Seberang Jay..Time tu,aku dah terbayangkan McFlurry baik punya berpusing-pusing kat lidah aku...

Elok masuk ja kat Drive Thru berhenti kat betul-betul kotak order..Aku pun order..

"Kasi set McChicken McValue Lunch!!!!"


Macam cilaka kan?Poket tengah parah pun order baik punyeerrrr...
hahahahhahahaahhahhahha



Lepas makan,minum airrr..leganya..!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!