Khamis, Februari 17, 2011

BODOH PUNYA TALIAN!!

Awat aku rasa pelik ni..??
Tadi aku call Ida..tapi tiba-tiba aku dengar orang cina dok bercakap..chong..cheng..chong..lepastu gelak-gelak..aku ni dok helo..helo dia..tapi takdak respon pun..dia cakap ja..ingatkan operator digi yang cakap ka..sebab Ida pakai nombor Digi..Lepastu aku malas call dia dah sebab tak jawab pun..
Tak lama lepas tu dia hantar mesej suh call dia balik..aku pun call..tapi tengok-tengok dengar orang India plak dok cakap..dok angere..angere..angere..Aku dok cakap halo..halo pun tak respon pun..Lepas aku try call sekali lagi..Ida pun jawab..Dia tanya aku..

"Weh..awat hang cakap tamil tadi..?"

Hahahahahha...aku pun pelik la...dia pun dengar macam tu jugak rupanya..aku syak ni DIGI punya problem..

Lepas tu aku call Incik Bachok plak..Kejadian yang sama berulang..What the fish Arowana betoi la..Apasal plak ni???Jadi aku syak ni MAXIS punya problem..


Ayoyo..jangan maraa...takpa kitci..Nanti saya kasi baik punya line MAXIS sama U..hehehe



Lepas tu aku call pulak rumah mak aku pakai telefon office..kejadian yang sama berulang..kali ni aku dengar orang tengah berbual pasai masak-memasak plak..kejap-kejap putus suara tu..Apahal pulak ni???Takkan mak aku jawanb panggilan aku terus sembang hal masakan??Lagi pun tu bukan suara mak aku..Aku syak ni mesti TM plak buat hal..





Panas betul aku dengan Miss Poyo ni..pecat karang haa...



Tadi,lepas rehat aku contact abah aku..Aku MAXIS,abah aku CELCOM..
Perempuan india plak jawab..Adooiii..apahal hari ni semua serba tak kena!!!!
Bodoh punya syarikat Telemunikasi!!! (MAXIS,CELCOM,TM DAN DIGI)

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!