Selasa, Februari 15, 2011

TERGILAKAN JANDA

Sejak dua menjak ni mak ada bagitau aku yang kucing aku si Babyni dah mula menggatal dengan kucing betina milik Toksu aku..What the fish betul la Baby ni..makin besaq makin gatal plak..macam manusia da...Kata anak Toksu aku,hari-hari Baby mai menapak melangut kat rumah dia.Kadang-kadang Baby kejar kucing dia sampai masuk dalam bilik dia..Oooo..nak bermukah dalam bilik orang ya Baby..Kurang ajaq betul..



Yang paling aku tak boleh terima sekali,dia brkenan kat kucing Toksu aku bukan yang dara sama umur ngan dia tu..Tapi yang tua sikit dari dia yang dah ada anak berekoq tu..kucing janda..
Cisss..!!

Tapi memang malang la kat Baby sebab kucing janda tu memang tak hingin la dengan Baby ni..mesti la taste dia kucing jantan yang berumur sikit kan..Memang hang tak dapat la Baby..haa..patot la hang aku tengok dah makin kurus..tak lalu makan..rupanya gila bayang..Nasib hang la Baby...







Janda pun sodap pa..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!