Ahad, Februari 13, 2011

SEJUK!! SEJUK!!

Wahhh..
Sekarang ni bukan main panas lagi cuaca kat temppat aku..
Berpeluh-peluh aku macam baru sudah mencangkul padahal aku melepak tengok TV ja pun..
Lepas tu asyik dahaga nak mampus..asyik nak minum air ja..Bila dah minum air banyak sangat..Mula la rasa nak terkencing ja...Aiyoh..rimas betul la...
Tapi mak cakap kalau rasa panas..jangan sebut panas-panas kat mulut tu..nanti akan rasa panas ja..
Jadi kena sebut sejuk jela kat mulut..baru rasa sejuk..
hahahahahhahahaha..
Macm-macam hall


Poyo jangan jeles!! aku dok ataih ais!!hahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!