Isnin, Februari 14, 2011

CAKAP BESAR

Semalam,sebelum tiduq aku ada tanya Incik Bachok..

"Esok pagi nak bangun pukoi brapa?"
Jadi Incik Bachok pun jawab..


"Pukul 5.30 pagi la..."


"Tapi I taktau bangun tak pukul 5.30..pagi tadi pukoi 6.30 baru tersedaq.."
Memang betoi pun pagi tu aku bangun puloi 6.30 pagi padahal Incik Bachok dah pesan gerakkan dia pukul 5.30...


"Eleh..I tak heran la...kalau U tak gerak I pun..I boleh bangun sendiri la...Tengok pagi tadi pun I bangun sendiri.."

Waahhh..cakap besaq yaa...
Xpaa.....kita tengok...


Dan pagi tadi..pukul 7.20 pagi..Incik Bachok call aku....


"Sayang!!!! I tak sedar la!!!!"


hahahhahahahha..padan muka..angkuh lagi dengan aku kan..cakap besaq konon..dah kena tulah dengan aku..aku kan berdaulat..hahahahahhaha...

4 ulasan:

eqbalzack berkata...

hehe...

Amira Amair The Poyos berkata...

Encik Eqbal..

gelak yerr..
hohohoho..

Bijen M. berkata...

Bila nak kahwin?
Yes yes!

Amira Amair The Poyos berkata...

bIJEN..

Hang suka noh..ceq lg suka..hahahahahha..
nnt ceq nak upah hg jd ptpgrafer ceq bleh??
kasi murah aa...
hihihi

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!