Khamis, Februari 24, 2011

MASALAH LINE

Ni awat plak ni??Apa hal plak ngan line MAXIS ni??
Tiba-tiba ja buat hal...Haiishh..ni nak hangin ni..
Tadi elok ja main mesej ngan Incik Bachok..Tetiba ja takleh mesej ni..No network Coverage kepala bapa Ananda Krisnan la....!! Nak kata aku tak bayar bill,semalam baik punya online Maybank2u bayaq sampai seratus lebih..Haii..tak pueh ati betoi laa..

Call pun takleh..Lepas tu..setengah jam kemudian..Incik Bachok plak hantar mesej..tanya aku pasaipa dia nak call aku pun takleh??Bila aku nak blas n buat panggilan..takleh plak..parah..parah..
Yang hairannya no bukan family plan boleh plak call n mesej tanpa prejudis dan syakwasangka..Aku tak puashati betoi la..dah banyak kali jadi ni..


Hiyaarrrrrkkkk!!




Guna la DIGI..Baik punyerrr!!


Haaa..tengok..aku baru ja nak post entri ni..tetiba ja kat hanset aku tulis mesej delivered untuk nombor Incik Bachok..Lepastu dia call..


"I rasa line kita wat hal ni...rasa nak belasah orang jek.." Amboi..mentang-mentang la tadi ngaku dia Sivaji..Lepastu nak blasah orang ja.

Ni berbalik pada line MAXIS ni..macam tau-tau ja aku tengah panas...dan-dan kasi ok line..ada guna bomoh ka?





Ayoyo Kitci..tak baik la itu macam cakap saya pakai bomh jugakk..Saya ada sense of humor la..eh..bukan-bukan..sixth sense la..kalu saya punya custumer ada hati manyak marah..saya punya hati buleh detect la..itu pasal saya kasi tau sama saya punya staff kasi ok you punya line..hehehe..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!