Jumaat, Februari 25, 2011

JUMPA ARWAH TOKWAN

Incik Bachok sempat jumpa tokwan aku sebulan setengah sebelum Arwah Tokwan meninggal..Kenapa tiba-tiba ja aku terpikir hal tu..??
Sebab tiba-tiba aku teringatkan Arwah dan tahun ni masuk tahun kedua dia meninggal dunia..Tapi macam rasa dia masih ada lagi dalam keluarga aku dengan kenangan-kenangan dia.
Aku rasa syok jugak la sebab arwah sempat melihat lelaki pilihan aku..
Huhuhuhuhuhu...

Masa Incik Bachok jumpa arwah,suasana agak kelakar sikit agi aku sebab Arwah tersenyum sampai ke cuping telinga aku rasa sambil bersembang dengan Incik Bachok sambil bertanya itu ini..Incik Bachok plak?Muka serius blur sepanjang masa..hahahhhahhahahahha!
Adoila..lawak la time tu..aku nak tergelak gila..tapi aku tahan jugak la labu...Sebab masa tu masih malu-malu lagi dengan Incik Bachok sebab baru 4 bulan kapel..Sekarang ni?heh! Tarak pasai nak malu..makan pun tak cover dah..main hantam ja....hahhahhahahha...


Hmmm...Bulan 4 ni genap 2 tahun Arwah meninggal..Rasa sedih plak bila pikir..huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!