Khamis, Februari 24, 2011

I LA SIVAJI THE BOSS TU...

Tengah baik punya bersembang dengan Incik Bachok,tiba-tiba ja dia luahkan perasaan tidak puas hati dia kat aku.



"I geram betoi la kat pakgad Kondo I ni.."



"Awat plak dah..?"



"Pakgad yang lama tu,dari jauh ja bila nampak keta I terus ja buka gate kat I.Pakgad baru ni,I sampai depan gate pun tak buka lagi..lepas tu siap tanya lagi I ni penduduk sini ke tak..Dia taktau ke I ni gangster kat Perda ni..??Geram betul la.."



"Hahahahahaha..Gangter konon..kira U ni bajet Sivaji The Boss la ni?"



"Haaa..I la Sivaji The Boss tu..."



"Hahahahha..Elleh..perasan nak mampuih! hahahhaha.."



Kalo itu budak Bachok manyak terer macam aku..dia buleh ka buat gaya aku macam video kat bawah ni?












Tak tahan aku nengoknya....hahahhahahahhahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!