Rabu, Februari 09, 2011

SAKIT KEPALA PULAK DAH

Tadi aku kerja separuh hari sebab tiba-tiba ja kepala aku sakit siottt..Gila sakit sampai nak buka mata pun takleh..Tidoq pun takbleh..Memang sakit..Lepas tu aku call Incik Bachok datang amik aku lepas aku kasitau Incik Pegawai Pendekar Mata Satu yang aku nak balik.Nasib baik Incik Bachok cuti..Dia la mai amik aku..Sampai ja rumah aku,depa jamu dia char koew teow dengan nasik..Kenyang nampak..hahahha..Amik kesempatan konon..hahahhhaa..

Sampai la aku sakit pala lagi..Dah makan ubat pun tak baik..Apa yang pentng,hari ni memang panas gila-gila sampai berpeluh Incik Bachok tadi time layan makan nasik.Padahal kipas pasang paling lau punya power tu..

Hissshh!! Sakit la weii!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!