Isnin, Februari 14, 2011

KALAU MACAM NI PUNYA CERITA..SAMPAI BILA LA NAK SAH....

Aku rasa siapa-siapa yang laki-laki ni mesti nerveous gila time nak akad nikah kan?
Sampai melalut yang bukan-bukan..
Hahahahahahahhaha...


Adoila...aku gelak gila tengok pengantin ni..memang tengok muka dia pun boleh tau dia ketaq gila...hahahahahahahaha...

Aku tak boleh gelak kat orang weii..Andai kata Allah jodohkan aku dengan Incik Bachok..Tengok-tengok dia lagi teruk dari ni..samapi malam la aku tak jadi bini dia kalau macam ni punya teruk la...hahahahahhaha...

Isshhh..mulut aku ni...

hahhahahahha..Tapi tak tahan la...hahahhahaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!