Sabtu, Februari 05, 2011

YEAH..YEAH..!! NAK KAWIN

Sat ja noh...dah hari sabtu..esok ahad..lepaih tu..isnin..start kerja la plak...Ni dah cuti lama-lama ni jadi malas la plak kan...hahahhahhahahhaahhahhaa...





Semalam family blah mak bincang pasal kenduri kawin paksu..depa semua sepakat buat kenduri time awal muharam,27 November ni..Tenngok muka paksu macam tension ja bila abang-abang dengan kakak dia dok bncang nak masak lauk apa.pakai baju kaler apa la..bunga telur..hantaran..hahahhahaa.Tapi oleh sebab kami belah lelaki..tak buat meriah sangat la..ala kadar gitu..Cuba kalau perempuan,mau tak meriah..cuba bayangkan kenduri aku tengok..mesti meriah..hahhahahaahhahhahahahha...
Yang bestnya depa bahagi tugas untk prepair apa-apa yang patut untuk kenduri..Jadi aku pun terlibat sama..Wahhhhh..taksabar rasanya nak prepair hantaran..Hiihihihi...Boleh jugak aku latih diri aku.

Kami punya moto..



'Biar barang murah..asalkan canntik..!!'





Hahahahhahahhahahha...

Betul jugak..buat apa membazirkan nak beli bnda mahal-mahal..buat sekadar mampu sudah la..yang penting..lepas kahwin tu haa...lagi banyak duit nak dgunakan tauk..Majlis bia merah..tapi budget la...tu penting..kan3...
Aisshhh,...macam cerita pasal kahwin aku plak..blah la...
hahaahahahhahahha..



Wooii Poyo!! ingat senang ka urus pasal kawin...Pening wwoooo!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!