Isnin, Februari 14, 2011

DESPACTH

Kadang-kadang aku rasa macam aku ni posman pun ada..hahahaha..
Yala..tengah aku dok buat kerja yang menimbun kat opis ni..macam nak pecah kepala aku,tiba-tiba ja Mr Eksekutif call,suruh hantar dokumen penting kat dia yang tengah meeting kat Seberang Jaya.Bukan takat bos..orang dari department lain pun dok call suruh hantar itu..hantar ini..berkejarana aku dengan kereta Viva forever tu ke hulur..ke hilir hantar itu.hantar ini..ambik itu ambik ini..Hari-hari macam tu la..
Kadang-kadang tu pi Perai ambik telefon la..ambik modem streamyx la..pi servis kereta la..


Hang takpa la Poyo..depa bagi kereta..aku ni depa bagi basikal ja..tegok!! kucing pun aku kena hantaq gak kat rumah orang..apa punya terok la..


Mr Eksekutif kira untung la dapat aku..macam-macam aku boleh buat.Dengan kadar segera tanpa ragu-ragu dan syakwasangka lagi..hahahahhahahha

Rasa macam robocop pun ada..takpun Inspector Gadget..macam-macam dia boleh buat..hahahahhahahahha..



Tapi hang tak sehensem aku poyo..hahahhaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!