Isnin, Februari 14, 2011

SI PELUPA DAN BUKU 555

"Mira..file tu mana...?"

Mira..file ni mana?"

Mira..laporan tu mana..?"

Mira..laporan ni mana?"

Mira..inbois tu mana?"

Mira Inbois ni mana?"

Mira dokumen tu mana..dokumen ni mana?"

Mira itu..Mira ini..Miraa..miraa...miraa....aaaaaaa???"


Arrgggghhhh..tension aku bila hari-hari aku dengaq itu ini...Dah la aku pelupa..mana aku letak semua tu taktau..kadang-kadang amik masa cari..baru jumpa..Serabut gila..!!
Tiba-tiba tadi Incik Pegawai Selenge datang masuk bilik aku..


"Mira,...saya tau cara nak atasi masalah lupa hang tu.."

"Macam mana tu Incik Pegawai Selenge??"


"Hang beli buku 555..hang tlis semua kerja hang dalam tu..Jadi hang akan ingat selalu bila baca balik apa yang hang tulis.Selain itu..ia kecil dan boleh diselit dimana-mana.."


"Errkkk!!"

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!