Isnin, Februari 21, 2011

KWSP..OH!! I LOVE YOU..

Baru-baru ni aku pi check penyata KWSP aku dengan Khausar kat Pejabat KWSP Seberang Jaya.Dan duit aku dalam akaun..Woowwww!!!
Lagi setahun lebih boleh capai RM10 ribu dah ni...

Wahhhh!! Sukanya aku...Alhamdullilah!!! Tambah-tambah bila dividen KWSP dah naik 5.8% semalam..Jadi aku nak Check balik la nak tengok berapa jumlah yang masuk pulak dalam akaun aku..
Hihihihihihi...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!