Ahad, Februari 27, 2011

DOREAMON

Dulu..time aku sekolah menengah duu..minat tengok kartun Doreamon dah diperturunkan kan adik bungsu aku,Azhan.Selain tu,abah aku pun minat Doreamon jugak sampai beli Vcd-Vcd cerita Doreamn.Dolu-dou layan VCD a kan..hahahhahaha.Jadi,setiap pagi sabtu dan ahad ja bila aku celikkan mata aku,mesti aku dengar suara-suara ni..

"Doreamon..tolong sayeeerrr(sambil buat suara Nobita)"
Takpun suara macam ni..

"Saya ada sesuatu untuk awak..lampu suluh serba guna!!!(sambil buat suara Doreamon)"
Ataupun suara macam ni..

"Apa??? Awak sengaja mainkan sayeerr yer Nobita??awak nak kene ni...(sambil buat suara Giant)"

Atau..

"Papa saya baru balik dari Hongkong..Dia beikan saya video game terbaru dari sana..papa dan mama memang sayangkan saya..(sambil buat suara Sinyu)"
Atau...

"Kesianyeerrr awak Nobita....(sambi buat suara Shizuka)"


Lama-lama..suara-suara tu dah tak muncul lagi setiap kali aku buka mata pada pagi ahad dan pagi sabtu seiiring dengan tumbesaran Azhan dan usia abah yang makin meningkat masuk ke kategori warga emas..hahahhahahahhahhahaha....
Tapi,pagi tadi bila aku celikkan mata aku ja..aku dengar balik suara-suara tu sekali dengan muzik dia sekali..Aku syak mybe aku mimpi ke zaman dulu..Tapi bila aku keluar bilik ja,memang betoi abah dengan Azhan layan Doreamon..huhuhuhu..Biaq betoi!!
Nampaknya lepas ni setiap pagi sabtu dan ahad ja telinga aku dok dengaq suara-suara halus ni jela..hahhahaha





Dulu masa zaman aku kecik-kecik Doreamon tayang kat TV2 setiap pukul 7.30 malam..
hahahhahaha..aku pun minat Doreamon jugak..hahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!