Sabtu, Februari 19, 2011

TIADA DUKA YANG ABADI - OPICK

Haaa...ni lagu latar untuk drama Kashaf Imani..Lupa nak taruk tadi..
hehehehehe...Nyanyian Opick..Lagu ni dalam senarai lagu yang aku dengar bila time Ramadhan..Aku bila time Ramadhan ja mesti dengar lagu-lagu nasyid..lagu-lagu unsur ketuhanan sampai Incik Bachok pun heran dengan perangai aku..time bukan Ramadhan tak dengar plak..hahahhahahha..Apa punya terok la aku ni..
Dan aku tank sangka lagu ni depa jadi lagu latar drama tu..hohohoho..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!